You are what you eat

Om man är vad man äter, då är jag en ostbulle och lollipop :love: Jag är en matvrak nu för tiden och har gått upp i vikt, 4 kilo :-| onormal.. Men måste träna så att jag går ner lite grann :)

Medan jag skriver bloggen, lyssnar jag på Keri Hilson:)

 


Idag
i skolan så gjorde jag inte så mycket. På Engelskan, skrev en stor uppsats om en dikt samt författaren. Under ProjectArbeten så gjorde ingen arbete alls, jag fick mina ögonbryn noppad istället av en kompis :D:D Etik var inget vidare, det är så tråkig. Man diskuterar olika faller om de har gjort rätt eller fel och hur man ska lösa det osv. BORING!

Anyways
, min mamma ringde. Hon sa att hon och sin kompis planerar att vi ska åka till Filippinerna och jag är helt GLAD över det, as in SUPERGLAD. Jag vill verkligen åka till hemlandet, jag saknar familjen och gamla kompisar, nattlivet och maten :love: Vi åker nästa sommar. Mamma sa till mig att vi ska bara vara där 4 veckor vilket gjorde mig helt arg! Senare sa hon att jag kan åka hem till Sverige lite senare typ jag får stanna 2 veckor mer än min mamma :P:P So effin' SWEET! Dem har inte beställt flygbiljetterna än men jag längtar verkligen..

Just nu käkar jag middag, mammas egen friterade ris :) gotti gott gott är den :love: Snart ska jag plugga, har redovisning imorgon :-S

Ahja.. Nu måste jag diska min tallrik och plugga, TTYL :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0