What the eff

Min snabba data har blivit SLÖ, people :'( Kanske finns så mycket shit härinne..

Men annars DAMP! :-@

Medan jag skriver blogg så lyssnar jag på Aaliyah-låtar:love:

Hursomhelst.. Idag var jag i skolan, det var sådär. Måndagar har man så tråkiga ämnen *suck* :( Men jag hade kul under vår grupphandlednings-grej där vi pratar olika ämnen som Stress osv. och vi har det varje måndagar. Dagens ämne var våra starka och svaga sidor :). Vi gav varandra "presenter" vilket var att skriva varandras starka egenskaper i lappar. Jag fick "God hjärtad" och "Pratsam", dem som beskrev det mig var jättesnälla och lyste upp min dag, haha :D

Usch det är så kallt ute, det är som man vill ha vinterjackan på sig när man går ut.

Hemma så öppnade jag min data direkt och var inne på Facebook, of course :P Medan man sitter vid datan så drack jag cappucino, mumsz:love: Sen fixade jag min bloggy; redigerade lite och sådan :) Jag åt middag, vilket var makaroner och mango raja sås (himmelsåsen!) jag var inte speciell hungrig. Sen diskade jag...

Nu ska jag tvätta facet och ta på mig pyjamas ;) Tjingeling:love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa eller hur :)

2009-10-13 @ 16:14:51
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0