The Hangover

Hmm.. Jag tror inte att jag är bakis.. eller? :P

Jag var på en fest igår kväll hos min brushas kompis, det var hans kompis tjejs födelsedagsfest :D Det var skitkul och jag var ASPACKAD!

2 fester i 2 dagar, nice ;)

Vi sjöng Lips; en videoke spel på Xbox. Skit roligt :P Lekte sån dricke-lek.. Kommer inte ihåg men man dricker när man drar ett speciellt kort från kortleken och sanning eller konka... Jag vet inte.. I was so fucked up :P Jag hade jättetrevlig och träffade sköna people :D

Senare på kvällen..

När jag kom hem fick jag ett SMS av en vän, Barbz, och hon skrev en påminnelse om att inte glömma ändra tiden innan man sover. Tack Barbz.:love:

Men nu ska jag kamma mitt blöta hår :P
Toodles:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0