Thank God It's Friday.. yesterday :D

What's up :P Just nu sitter jag vid computerizzle och skriver bloggish. Jag har precis kommit hem från Netto, jag handlade skorpmjöl och ägg till mamma pannbiff som vi ska ha till middag idag, mumsigt :P Alltså, onormalt, jag vaknade klockan 14 idag :-| usch :-S och hade huvudvärk.

Anyways, Let us begin..

Igår så hade klassen höstmiddag
hos en tjej från vår klass
..


Så här såg jag ut på höst middagen och en close up på toppen och kjolen. Både är från Gina tricot och klackarna är köp från NewYorker, my favourite store :love:


Det var faktiskt jätterolig :D Åt kyckling sallad och drack mycket bål som var jättegött :P Vi lekte sådan musik spel där vi sjunger och någon gissar på vilken artist som sjunger låten. Vi lekte "Jag har aldrig.."-korten; om någon t.ex. läser från korten "Jag har aldrig haft sex" så dricker man en klunk om man har gjort det :D och jätteroligt var det, jag drack hela tiden haha!
Vi dansade och fotades som man gör vanligen på fester :P Och senare när alla var nästan trötta så pratade vi om vår själva och sexlivet osv.

Under höstmiddan så kom vi lite nämre,,
lärde mer om varandra osv.
för att vi umgås inte så mycket i klassen.
Jättetrevlig
:)



God kyckling sallad med vitlöksbröd ;) yummy :P

 

Asså, jag måste dricka Ipren nu för det är som någon har slagit mig på huvudet. Skitont!
Toodles :love:

P.S. Jag lägger in mer bilder från höstmiddagen när jag har fått de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0