Sunday Morning :)

Känner mig random idag..


Jag har på mig en DeVille tröja som min brusha gav mig
Jag fick den för att den passar inte honom,
beställde en fel storlek av misstag ;) HIHIHI :P
:love: it för att DeVille är Amis och Chris (sköna killar från MiamiInk)
klädesmärke :)



Jag städade mitt rum och det fanns massor av
kläder omkring så jag la de i tvättkorgen :P
Stackars mig som ska tvätta detta, fyllde halva
tvättkorgen HAHAHA :D



Don't you just love att mysa ;)
Älskar mina härliga tofflor! Det börjar bli kallt och
det är så skönt att ta på sig sådana tofflor :love:


Min mobilkamera har så dålig bild :-S

Anyways..
Idag ska jag kolla på en innebandy match.
Det är brushan och hans kompisar som ska spela.
Toodles:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0