My cup of Tea:love:


Dricker det här just nu,
gött det luktar!
It's now my favourite :love:

Idag i skolan var vi på Studentprövning där vi fick prova på mössor och beställa de grejer man vill ha :) Jag beställde den första paketen där man får: en Student mössa, hoodie, champagneglas, visselpipa osv. Jag beställde mjukis byxor också. Ni får se hur de ser ut när jag har fått de :):) Det var faktiskt kul, men jag måste byta mina mjukisar till en annan model för att jag beställde en fel sort :(

Anyways, let's move on..



Efter skolan så var jag med Brushan, hans kompis Danne och May (Syrran) på Bowlinghallen och spelade bowling, det var kul men jag bröt en nagel :( ajdå. Medan vi spelade så var det några som spelade på andra banor och de var SKITBRA :-O men de såg ut vara tränad eller såna bowlingspelare på riktigt. Efter en timmes bowlingspel så spelade vi biljard. Först tjejer mot killar och tjejer vann så klart, haha ;) Senare par mot par; Danne och jag mot Brushan och Syrran. Jag och Danne vann mot dem två :P Och sist byte vi lag; Jag och Brushan mot Danne och Syrran. Jag och brushan vann mot de hahaha :D Det var så skoj!

Efter all skoj så gick vi hem..

När jag kom hem, jag låste upp dörren men var fortfarande låst. Mina föräldrar har låst dörren med den andra låset också. Jag fick ringa dörrklockan för att komma in. Min pappa kom och öppnade. Han sa att de trodde jag var hemma, schysst :S


Men nu sitter jag och skriver bloggish :)
Längtar så mycket efter min vinterjacka.
Den är på
kemttvätt och jag ska hämta
den
imorgon :P

Jag tänker på att harvesta lite i min FarmvilleFacebook :D
Peace :love:

P.S. I have sovmorgon imorgon och börjar 12.45 :P

Kommentarer
Postat av: yam

coz i suck=)) buwahahah..it was cool yesterday=))

2009-10-16 @ 09:32:11
Postat av: Khristine

No you don't suck Maymay :):) YOU ROCK! \m/

2009-10-16 @ 13:12:12
URL: http://chinitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0